Jag återupplivade den med andra ord jag hittade sladden

Oj kära läsare tänk att måndagen snart är slut, men natten är ung, eller vad man nu säger. Jag hade somsagt lite dator problem eller egentligen var det min kompis som fajtades lite. Jag och H försökte få ingång datorn men den ville inte. Det var bara en svart skräm med lite text, det stod blandannat "Invalid data" säger inte det allt? Ialla fall vi gav upp och hämtade en laptop, halvägs i den startprocessen så hittar jag den lilla gråa sladden till datorn som gör att den fungerar. Undra om det var Invalid Sandra som var i farten eller?
Hugs



Skriv av dig
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack :D

2010-03-04 @ 20:59:29
URL: http://brunettbloggen.se

ツSkriv här:

Namn:
Trött på att upprepa dig?

E-postadress: (behövs inte)

URL/Bloggadress: (om du har en blogg?)

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0